Biblio Globus: recenzii ale operatorului de turism în 2021

Pin
Send
Share
Send

Autor: Irina

Am analizat o grămadă de recenzii + le-am adăugat pe ale noastre. Îți place Biblio Globus sau Thumbs Down?

Poate că operatorul turistic Biblio Globus va deschide o serie de articole despre ceea ce spun pe internet despre companiile care organizează călătorii în străinătate și în toată Rusia. Care sunt impresiile turiștilor înainte și după, ce se sărbătorește în mod pozitiv și ce în mod negativ?

Am încercat să ne abținem de la reclamații în spiritul „unui scaun incomod pe autobuz și aerul condiționat suflă” și am evidențiat recenzii cu adevărat semnificative despre Biblio Globus pentru 2020 și 2021. Deși vânzarea tururilor este acum suspendată în multe țări, unele tururi sunt vândute și turiștii zboară. Am luat recenzii noi și vechi.

Ce servicii caută toți operatorii de tură simultan?

Ați observat cum se schimbă costul unei călătorii pentru mai mulți operatori? Unul a avut un acord cu hotelul, altul a cumpărat un bloc de locuri de la o companie aeriană low-cost, iar al treilea nu a primit reduceri - de aici diferențele.

Urmărirea celor mai bune prețuri este posibilă și foarte simplă. Căutarea unui tur ar trebui efectuată de toți operatorii de turism simultan - așa cum fac cei mai mari agregatori:

• Travelata
  • Nivel.Călătorie
  • Onlinetours

Fiecare site monitorizează ofertele disponibile de la companiile de turism, compară prețul și prezintă cele mai profitabile opțiuni din acest moment. Vă sfătuim să vă familiarizați cu cele 10 moduri de a economisi bani atunci când alegeți un tur.

Tururi de la Biblio Globus

Călătoria noastră pe insula Rodos, Grecia

Site-ul oficial al operatorului de turism - www.bgoperator.ru

Biblio Globus sărbătorește 27 de ani de experiență pe piața serviciilor de călătorie în 2021. Termenul este decent, dar realizările sunt impresionante: primii zece în ratingul operatorilor de turism, 54 de destinații, peste un milion de clienți pe an, titlul uneia dintre cele mai mari companii private din Rusia conform Forbes și numele „Pe buzele tuturor”.

Tururile de la Biblio Globus sunt destul de accesibile în ceea ce privește costul (mai ales dacă luăm în considerare rezervarea timpurie). Este interesant faptul că operatorul de turism a stabilit o tradiție glorioasă de a vinde totul fără urmă - nu sunt capturate doar tururi fierbinți, ci și charterele de ultim moment (un bilet dus-întors pentru un bănuț) și hoteluri.

Principalele direcții ale Biblio Globus

Vacanțe în Turcia (Demre) și o călătorie în Italia (Capri)

Puteți cumpăra un bilet în peste 50 de țări, dar principalele locuri de vacanță despre care turiștii lasă cel mai adesea recenzii despre Biblio Globus sunt:

• Cipru este locul unde a început operatorul de turism în îndepărtatul 94. Până în prezent, Biblik (așa cum l-au numit utilizatorii forumului) este liderul direcției cipriote, cu o pondere de aproximativ 80%.
  • Thailanda este a doua stațiune „deschisă” de companie, reprezentând acum o pondere semnificativă din numărul total de tururi
  • Tunisia - dezvoltarea țării este atât de activă încât Biblio Globus a primit în 2017 un premiu de la tunisieni pentru succesul eforturilor lor
  • Turcia - s-ar putea gândi și cine nu o are? dar operatorul ocupă locul 4 în ceea ce privește vânzările de produse turcești all inclusive.

Feedback pozitiv din partea turiștilor despre Biblio Globus în 2020-2021

Este timpul să înoți nu numai în baie 🙂

1. Clienții obișnuiți au încredere în Biblio Globus, în primul rând, datorită cooperării sale cu companii aeriene de încredere... Pe lângă faptul că majoritatea destinațiilor populare ale operatorului de turism sunt deservite de Rossiya Airlines (o filială a Aeroflot), puteți rezerva un zbor chiar de la Aeroflot, Emirates, Turkish Airlines etc. Cea mai largă alegere este pentru zborurile de la Moscova.
  2. Turiștii observă că prețuri dinamice compania este uneori foarte surprinsă - și mai des într-un mod pozitiv. Turul poate deveni mai ieftin nu cu câteva mii de ruble, ci cu toți 10-15. Este adevărat, un astfel de „drawdown” durează cel mult câteva ore, dar cine are timp îl va smulge. Aceeași poveste este cu cartele: călătorii cu un cuvânt amabil își amintesc de generozitatea multiplă a operatorului de turism în 2017, când biletele de avion de ultimă oră către Barcelona au fost vândute pentru 7.000 de ruble dus-întors.
  3. O companie de turism se distinge și prin faptul că puteți achiziționa profitabil așa-numitul. "Sol" - cazare fără zbor... Cipru a fost dezvoltat în special, dar recenziile referitoare la Biblio Globus din 2019 au susținut că „magazinul” era aproape închis și afectează doar unele hoteluri. În 2021, este mai bine să verificați pe site-ul agregatorilor.
  1. Clienții exprimă opinie asupra sistemului de sancțiuni: în principiu, este destul de loial - 2000 de ruble pentru străinătate și 500 de ruble pentru Rusia, dacă sunt anulate în mai mult de 22 de zile. Dar nu puteți păcăli operatorul - dacă un tur plătit este anulat (chiar și cu o amendă) pentru a-l rezerva la un preț mai mic (vă amintiți acele „reduceri”?), Din păcate, noua comandă nu va fi confirmată.
  2. Recenziile operatorilor de turism nu se pot lipsi diverse chifle drăguțe... În cazul Biblio Globus, acestea sunt genți cu siglă, cartele SIM, zeci de broșuri și carduri. Ei observă munca bună a ghidurilor de transfer (un număr maxim de informații utile și povești locale), mulți îi plac mai mult pe acești tipi decât pe cei de la hotel.

Vă sfătuim să obțineți o cartelă SIM DrimSim universală, de exemplu, în Thailanda, 1 MB costă 0,015 euro, ceea ce este destul de profitabil.
Urmăriți linkul pentru a primi 7 euro în contul dvs. >>

1. În 2014, când Transaero, principalul transportator Biblio Globus, a încetat să mai funcționeze, operatorul turistic nu a eșuat și și-a transferat prompt turiștii către alte zboruri. Comparați situația cu cazurile actuale de faliment ale operatorilor de turism! Nu toată lumea poate face față anulării aproape întregului program de zbor pentru sezon.

Un bun operator de turism, am făcut un tur online pe Travelata, am eliberat noi înșine o viză! Înainte de asta, am avut deja experiența călătoriei de la diverse companii de turism. Prețurile pentru tururi în Thailanda, India și Grecia sunt de obicei cele mai ieftine de la BG. Am plătit turul imediat pe site-ul online, confirmarea de la hotel a venit a doua zi.

Apoi am zburat perfect cu compania aeriană Rossiya, zborul a fost regulat, fără întârzieri. Angajații sub formă de Biblioglobus ne-au întâmpinat) au reinstalat cu succes toți cei din hoteluri. Excursiile de la un operator de turism sunt scumpe (de fapt, ca de obicei) mai ieftin de cumpărat pe stradă. Vom avea un glob biblio în stare bună și luăm în considerare acest tour operator în călătoriile ulterioare)

Vedere de la hotelul nostru din Side, Turcia (condus conform sistemului Fortuna 4 stele)

Recenzii negative ale turiștilor despre Biblio Globus

1. Plângerile se găsesc pe zile de vacanță luate... Compania nu suferă de sindromul de transfer de zbor total, dar se întâmplă ca atunci când cumpără un tur (în avans), programul de zbor să nu fi fost încă aprobat și să se cunoască doar ziua plecării / sosirii. Ulterior, se dovedește că din 8 zile de odihnă (de exemplu, de la 13 la 20), două pot fi șterse, deoarece avionul ajunge târziu (în seara zilei de 13) și pleacă devreme (în dimineața zilei de 20).
  2. Biblio Globus primește recenzii negative pentru organizarea check-in-ului - este greu pentru acei oameni care nu vorbesc engleza, iar ghidul hotelului nu se găsește pe loc. Desigur, problema poate fi rezolvată cu ușurință cu ajutorul unui interpret la telefon, dar, așa cum spun unii turiști, reprezentanții operatorului de turism „nu pot fi contactați” nici măcar în zilele obișnuite. "Principalul lucru pentru ei este să vândă excursii!" - o reclamație frecventă.
  3. Cea mai mare greșeală a touroperatorului este, desigur, situația din 2017 în Republica Dominicană, când formidabilul Irma (uragan) se apropia de insule. Zborul a fost amânat o zi mai târziu, dar a refuzat să plătească pentru o noapte suplimentară la hotelul Biblio Globus. Vacanții au fost nevoiți să-și cheltuiască banii câștigați cu greu și să meargă la tribunal la sosire.

Pentru calatorie

spre Cipru

„La sfatul unui prieten care călătorește de 5 ori pe an, am ales Biblio Globus. Un prieten a sugerat mai multe site-uri online. Și știți că prețurile pentru ei au fost plăcut surprinși :))

Nu există plângeri cu privire la operatorul de turism, pregătirea documentelor, întâlnirea la aeroport - totul este super, din păcate, hotelul în sine a fost dezamăgit. Dar nu a stricat restul ".

Speranţă

Recenzia noastră despre operatorul turistic Biblio Globus

Vom împărtăși, de asemenea, propriul nostru "postgust" din călătorie cu Biblio Globus - Thailanda (Phuket) în aprilie timp de 9 zile.

Fotografii din călătoria noastră în Thailanda

Dintre cele 5 puncte menționate mai sus cu semnul „+”, am experimentat 3 asupra noastră.În primul rând, am obținut un preț uimitor de 62.000 de ruble pentru doi, cu cazare într-un hotel de 3 stele cu mic dejun. În al doilea rând, am zburat cu Boeing dinspre / către Rusia și acestea au fost cele mai liniștite 9 ore din viața noastră, petrecute în avion. În al treilea rând, cartela SIM locală s-a dovedit a avea o conexiune excelentă la internet (opțiune suplimentară de plug-in), iar rucsacul albastru a fost folosit pentru a calcula „prietenii” pentru unul sau doi. Nu am cumpărat excursii și toate etapele cheie - zbor, transfer, cazare - au decurs fără probleme.

Dar a existat și un minus. Și acest lucru este uimitor! - ghid hotelier. De asemenea, nu a fost prezent la check-in (deși nu era obligat și nu contează pentru noi, știm limba engleză), dar a reușit să ridice biletele de întoarcere și nu le-a returnat în siguranță. Pe scurt, un tip neplăcut. Am uitat repede despre asta și acest lucru nu a afectat impresia generală a muncii companiei.

Rezultat: operatorul turistic Biblio Globus primește cu siguranță un like. Și, în același timp, dorința este de a face față forței majore (ca în toamna anului 2017) într-un mod mai orientat spre client.

Pin
Send