Cum am rezervat o cameră la Larissa Blue Resort din Kiris

Pin
Send

Imagine de călătorie »Turcia» Cum am rezervat o cameră la Larissa Blue Resort din Kiris

Hotelul Larisa blue din Kirish este unul dintre cele mai decente la prețuri accesibile și este situat în cel mai liniștit loc din stațiunea Turcia, în satul Kirish, am vorbit deja despre acest loc și vă sfătuiesc să citiți un articol despre odihnă și hoteluri în satul Kirish. În ceea ce privește acest hotel, din punct de vedere al banilor, acest loc este chiar mai ieftin decât hotelurile de 3 stele cu condiții similare, iar Larisa Blue Resort are un rating de 3+ stele, iar mâncarea de acolo este mai bună decât în ​​hotelurile de clasă superioară. , dovedit de propria mea experiență, la fel ca mine îl puteți citi aici.

Am decis să caut o opțiune potrivită prin intermediul serviciului de rezervare a hotelului RoomGuru de pe site-ul meu, aici este mult mai ieftin decât la rezervare și, atunci când căutați un hotel, nu completați numele „Kirish”, căutați după nume „hoteluri în Kemer”, deci vor fi mai multe opțiuni. Desigur, am rezervat bilete de avion pe pagina mea de rezervare și din Moscova un zbor către aeroportul din Antalya s-a dovedit a fi 22.436 ruble, iar acesta este prețul pentru două persoane acolo și înapoi.

Puteți întreba cum să ajungeți la hotel de la aeroportul din Antalya? Totul este simplu aici, probabil știți deja că un taxi în Turcia nu este o plăcere ieftină, așa că am cerut un autobuz către turiști - ambalatori care tocmai plecau spre Kiris și m-au condus direct la hotel, am plătit șoferului doar $ 10 și a fost pe loc după 40 de minute.

Cel mai interesant lucru a început la recepția albastru Larissa din Kirish, a fost cea mai dificilă etapă a vacanței mele în Turcia - toată lumea poate rezerva o cameră prin Internet, dar nu toată lumea poate obține această cameră cu o vedere bună a curții sau marea de la ultimul etaj.

Un turist obișnuit primește de obicei camere fie cu vedere la sufrageria de la parter, este și la subsol și pur și simplu nu este posibil să dormi la parter, zumzetul unui frigider funcțional, mașini de spălat și aer aparatul de balsam se aude constant sau camerele de la periferia clădirii, dintre care una este vedere la un coș de gunoi cu miros neplăcut.

În general, cum te pui în ziua sosirii la hotelul Larisa Blue Resort, ei îți vor da un astfel de număr, se pare că nu m-am arătat și am fost trimis la subsol cu ​​vedere de la fereastră la perete și sună din bucătărie chiar și noaptea. Sincer, am petrecut exact o noapte în această cameră, iar dimineața, după ce mi-am făcut bagajele, eram gata să ies afară să petrec noaptea sau să iau banii înapoi, să caut altă opțiune.

Managerii de la recepție au început imediat să mă liniștească și mi-au promis că îmi vor da un alt număr, motivând acest lucru prin faptul că toți nou-veniții merg în camerele situate dedesubt pentru primele zile de odihnă și numai atunci, dacă nu vă place te vor transfera. Am fost șocat de politica Larissa Blue Resort din Kirish!

Desigur, am fost transferat și mi s-a oferit camera 301 la etajul al treilea, unde am stat ultimele 13 zile de odihnă, ca să fiu sincer, în principiu nu a fost foarte important unde să dorm, sunt o persoană atât de mare încât pot petrece noaptea oriunde, ceea ce contează este următoarele zile de odihnă cu toți nou-veniții în fiecare zi Am observat aceeași situație, ca să fiu sincer, una dintre situațiile neplăcute din viața mea.

În timpul vacanței mele la Larisa Blue Resort, am vorbit cu mulți turiști din diferite orașe și țări, ceea ce mi-a oferit o mulțime de informații cuprinzătoare despre cum să evit să cad în momeala managerilor de hoteluri din Turcia, cărora le place să se stabilească în camere neprofitabile.

Deci, în primul rând, dacă mănânci să te odihnești cu prietena ta, apoi trimite-o managerilor cu zâmbetul pe buze, principalul lucru este că zâmbetul nu dispare de pe fața ei pe tot parcursul înregistrării, deci sunt mai multe șanse pentru a obține o cameră cu o locație bună în clădire vedere bună de la fereastră. Un alt sfat, dacă nu doriți să vă încurcați, puneți 20 USD în pașaport la înregistrare și asigurați-vă că nu numai că veți obține un număr bun, dar vi se vor oferi și opțiuni din care să alegeți.

Apropo, dacă nu știți cum să călătoriți ieftin în Turcia, vă sfătuim să aflați toate sfaturile într-o secțiune separată a țării.

Ei bine, sau puteți merge pe a treia cale, mergeți la scandal după o noapte petrecută în condiții teribile, această metodă este mai puțin costisitoare din punct de vedere financiar și costisitoare din punct de vedere al nervilor. Și totuși, dacă decideți să rezervați Larisa Blue Resort din Kirish, atunci nu luați ultimul etaj, există șansa să întâlniți o cameră cu mucegai în toaletă și să nu luați o cameră cu vedere la curte, animatori cu muzică tare și programe de divertisment nu vă vor lăsa să dormiți.

În general, mi-a plăcut hotelul Larissa Blue L'Hotels, toate defectele și fraudele sunt în fiecare hotel, și nu numai în Turcia, ci și dacă luați alte țări, principalul lucru este că acum înțelegeți și știți la ce să vă așteptați de la un manager care vă poate ruina concediul și îl poate face mai vrednic. Acum întrebarea este pentru toți cei care au plecat în vacanță în Turcia, ați întâlnit un astfel de arbitrar în vacanță? Astept raspunsuri in comentarii.